Alla inlägg under december 2008

Av Jessica - 30 december 2008 10:00


Igår tjuvstartade Nikki och jag vårt nyårslöfte om att motionera VARENDA dag. :)


Vi tog bilen till en lugnare väg ganska sent igår, och hade med cykeln. Vi värmde upp en par km först med promenad och sedan cyklade vi en bit. Nikki sprang jättefint bredvid cykeln, hon var superduktig. Hon hade på sig sin 20 numror för stor reflexväst (rottweileranpassad) och sitt blinkhalsband så hon skulle synas för alla dumma bilister.


Eftersom jag inte har någon cykelställning så var jag tvungen att ha cykeln i baksätet/bakluckan, så Nikki var tvungen att sitta i framsätet. Jag spände fast henne i bältet som en helt normal person skulle sitta där och nöjd var hon. :D 


Nu är vi på väg på promenad igen...

Av Jessica - 3 december 2008 14:25


Det var oerhört längesedan vi skrev i bloggen. Jag har varken haft tid, lust eller energi. Jag kan dock meddela att Nikki och jag har flyttat till Finby tillsammans med Niclas och Nikkis nya kompis Hugo, bild längre ner. :) Vi har det jättebra och jag längtar att komma igång med träningen ordentligt så vi får nå resultat att visa upp till våren.



Ovido - Quiz & Flashcards