Alla inlägg under mars 2010

Av Jessica - 31 mars 2010 05:33


Jag blir så otroligt frustrerad. VARFÖR kan jag inte sova? Trodde mitt sömnproblem löst sig under min sjukskrivning, men icke. Redan torsdag förra veckan låg jag och vände och vred mig. Det börjar bli lite smått irriterande detta...

Av Jessica - 30 mars 2010 13:15

Kom på att jag ville vara med och tävla. Rösta!


Av Jessica - 28 mars 2010 20:51


Jag borde byta profilbild. Den är inte riktigt "up to date"  med mitt nya utseende.

Av Jessica - 27 mars 2010 13:05


Jag känner att det är hög tid att uppdatera min blogg. Jag har för att vara exakt varit sjukskriven 2 veckor. Jag har fått thyroxin och kroppen behöver komma igen sig lite. Känner inte direkt att jag hunnit vila ut ordentligt. Första veckan fattade jag inte att jag var ledig, och nu andra veckan har jag oroat mig för jobbet igen. En ond cirkel.


Men jag känner mig piggare. Gladare. Nöjdare med livet. Men ibland mera downs än ups. Tålamod.

Ovido - Quiz & Flashcards