Alla inlägg under december 2009

Av Jessica - 13 december 2009 22:54

Jag ska flytta till en koja i skogen bort från all elektronik.

Av Jessica - 11 december 2009 21:27

Yrvaken en morgon halv 6 åker jag till jobbet och utanför lidl börjar bilen blinka?! Jag får panik och svänger in på lidl-parkeringen och låter mina hjärnceller jobba. I mörkret ser min bil ut som ett spaceskepp? What?! Aaaah, varningsblinkers är på. Bara att trycka av dem då. Men det gick inte. Jag kan lova det är inte världens lättaste att köra bil medan man håller in varningsblinkersknappen och definitivt inte världens lättaste att vika.

Av Jessica - 3 december 2009 18:45


Chattar med lillebror på msn.


Jag: Där?

Lillebror: Jo.

Jag: Ring åt min telefon!

Lillebror: Varför?

Jag: Jag hittar den inte och håller på att få ett nervsammanbrott! RING!!!

Lillebror: *ringer*


Det ringer i telefonen.


Jag: Men herregud. Jag hade den i fickan. Tack iaf.

Lillebror: Skillz.

Ovido - Quiz & Flashcards