Direktlänk till inlägg 10 augusti 2008

Lydnaaad

Av Jessica - 10 augusti 2008 21:08


Ikväll har Ida, Johanna och jag med våra respektive varit och tränat lydnad. Nikki och jag gjorde lite av varje, vi hade egentligen inget strukturerat och planerat träningspass utan vi gjorde lite som vi tyckte. Bland annat försökte vi experimentera med inkallning med stå och provade med musmatta. Jag tror vi ska köra på den metoden en stund och se hur det utvecklar sig.


Vi gjorde också lite one-jump-övningar med maxi-höjd och jag tyckte Nikki klarade det riktigt bra.


Vi har ett BH-prov inplanerat åt hösten/vintern men jag tänker inte berätta var och när för då kommer jag att känna en sån press att vi måste klara det. Men jag tänkte bara så ni vet. ;)

 
 
Johanna

Johanna

11 augusti 2008 15:35

Musmatta? HE va no en väldigt stor musamatta tå måst ja säi. :D

http://vitherdehund.blogg.se

 
Ingen bild

Jessica

11 augusti 2008 17:48

Jaja! BILmatt tå! :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 23 juli 2011 13:19

  Hemma igen. I Bergen. Jag har två underbara roomies! Väldigt tacksam över det. Utan dem vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Tack för att ni finns!   Vi bor nu på Landås i en trea tillsammans med Spinner, blandras mellan flat och husky (?...

Av Jessica - 7 februari 2011 11:02

  Att vara barnvakt kan vara roligt! En 6-åring läste för mig ur boken Mamma mu.   "Du tog min spenat, men för att du är min vän... så går det fint!"   Jag lovar, det stod inte så. *gapskratt* ...

Av Jessica - 20 januari 2011 13:47

  Vissa spelar luftgitarr. Andra luftfiol. Så är det bara. ...

Av Jessica - 19 januari 2011 09:21

  Man märker hur otroligt lätt man kommer in i vardagen igen efter två väldigt konstiga veckor hemma i Finland. Det är med blandade känslor jag kommer tillbaka till Norge. Skönt att vara "hemma" och få lite perspektiv på saker och ting. Märkligt at...

Av Jessica - 13 januari 2011 09:37

  Tydligen är det någon som skolkade från fysiktimmarna i skolan.   "Ikke legg kurv med sjokolade oppå ovnen! Det er helt naturlig at sjokoladen smelter i kontakt med varme!!!" ...

Ovido - Quiz & Flashcards