Alla inlägg den 10 november 2009

Av Jessica - 10 november 2009 16:49


Jag minns inte när jag skulle ha handlat kläder sist. Det var jättelängesedan. Jag skickadet efter en klänning och ett par jeans från Halens och de sitter PERFEKT. Jag föredrar faktiskt att shoppa på nätet framför att gå runt i butiker. Kläder från Halens/H&M/Josefssons passar för det mesta jättebra på mig och det är sällan jag behöver returnera.


    

Klänningen var på rea och kostade 15,90 euro. Den satt perfekt på mig, precis som jag hade föreställt mig att den skulle göra. Jag har alltid önskat mig en sådan klänning och när jag hittade den på  Halens så kunde jag inte låta bli!




Jeansen var däremot inte på rea och kostade 32,90 euro. Jag har ont om byxor och var tvungen att köpa ett par. Mitt favoritjeanspar gick sönder häromnatten på jobbet, när de fastnade i en godishylla. ;-( Det rev upp ett stort hål på låret. Attans. 


Det blev även lite småprylar; leggings, ett diadem och ett skärp. Är så nöjda med mina uppköp!

Ovido - Quiz & Flashcards