Alla inlägg den 29 september 2009

Av Jessica - 29 september 2009 23:37


Många saker här i livet gör mig fundersam.

En del saker gör mig ledsen.

Få saker gör mig förbannad.


Många saker gör mig nöjd med livet.

En del saker gör mig glad.

Men det är väldigt få saker som gör mig lycklig.


Nu just är jag nöjd, men ändå lite förbannad.


P.s fast jag klagar över mina monster nu som då, älskar jag dem över allt annat i hela världen och jag skulle inte byta bort dem för något!

Av Jessica - 29 september 2009 04:10


Omge dig bara med människor som fögyller din vardag. En del kommer aldrig att göra det, än hur mycket de försöker (eller inte försöker). Kanske de gör din vardag negativ och ledsam? Undvik de personer, de är definitivt inte värda ditt sällskap.


Skit i vissa männsikor! 

Ovido - Quiz & Flashcards