Alla inlägg den 22 december 2010

Av Jessica - 22 december 2010 22:58


Missade 21.15 bussen så jag var tvungen att ta 21.45 bussen hem idag. När jag steg av bussen gick jag direkt till Rimi-butiken för att shoppa lefsor av dagens drickspengar. När jag släpade de 100 kgs tunga plastkassarna uppför backen på väg hem hörde jag plötsligt små dunsar bredvid mig. Tänkte inte så mycket utan fortsatte att gå. Igen dunsade det till. Framför mig landade en snöboll. Tittade upp och såg att några ungjävlar höll på att försöka snömyla mig!


Jag tömde ena plastkassen på lefsor och fyllde den med snö, sprang upp till ungjävlarna och gav de en snömylning de sent skulle glömma! Nej, det gjorde jag inte. Jag skrek "försök träffa då era jävla snorungar!" och fortsatte gå. Men hade väldigt lust att göra det första.

Ovido - Quiz & Flashcards