Alla inlägg under januari 2008

Av Jessica - 16 januari 2008 09:50

Mitt försök att reducera min lilla råttas bitmönster.


Måndag: 40 minuter rask promenad i koppel

Tisdag: 30 minuter rask promenad i koppel

Onsdag (idag): 60 minuter rask promenad, halva promenaden i koppel och halva fick hon springa lös


Måttet var rågat när jag kom hem från jobbet i måndags och hon bitit sönder sambons dunjacka. Då satte jag knytnäven i bordet och beslöt att sluta vara lat.


Jag har blött upp lite torrfoder och fyllt kongar med det och satt kongarna i frysen, så jag lätt ska kunna ta fram dem när jag åker bort. Dessutom trillar inte torrfodret ut när det är uppblött och fruset. Tar en stund för råttan att lirka fram dem. Jag har dessutom laddat upp med grisöron och frusna märgben. Nu tusan ska inte lilla djävulen ha tråkigt en enda minut längre!

Av Jessica - 16 januari 2008 07:48

Nu har vi skaffat en ny blogg. Denna känns mycket smidigare än wordpress-bloggen. Förhoppningsvis uppdateras den oftare då... Jag har inte varit så flitig med bloggandet på sistone. Hoppas vi får en ändring på det! Nu när vi har gått med i en utmaning och allt. ;) http://www.klickerhunden.se

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards