Alla inlägg den 18 april 2010

Av Jessica - 18 april 2010 19:33


"Thank you for the mess."


Kjell Magne Bondevik, Norges statsminister, efter en gudstjänst i Brasilien

Av Jessica - 18 april 2010 10:41


I fredags var vi i Botnia hallen och tejpade mattor inför helgens utställning. Jag har blånader på benen och träningsvärk i ben, lår och bak. För ca en månad sedan köpte jag en ny, svart Ice peak jacka. Jag brukar väldigt sällan köpa märkeskläder, eftersom jag helt enkelt inte har råd. Men nu när det är vår och härligt väder tänkte jag köpa en vårjacka. Fick säga bye bye till denna jacka i fredags när en truck körde över den och slirade ett stort hål i den. Voi voi...


Lördag jobbade jag och efter jobbet for Anna och jag till Vasa. Vi hade väldigt trevligt. Mera sånt! (Före jag far...)


Idag blir det åter jobb, och efter det SLEEP.

Ovido - Quiz & Flashcards