Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Jessica - 8 juni 2010 13:47


Imorgon ska Nette och jag klättra upp för något berg, om vädret tillåter. Tyvärr har jag ingen kamera så jag kan fotografera något, men kanske senare i sommar. Ska se vad jag får för lön innan jag kan köpa nytt kamera.


Andra saker jag skulle vilja göra i sommar/höst är


- Åka till Svalbard

- Besöka Oslo

- Besöka Stavanger

- Åka ut på någon båttur

- Bergsklättra

 

Svalbard kommer verkligen att bli intressant. Det skulle vara roligt att övernatta i naturen runt en lägereld, samt åka hundsläde eller åka på en exkursion ridandes på en häst. Skulle också vara roligt att åka kajak eller åka ut i båt. Åh, vill till Svalbard nu! Fast det får väl nog vänta till hösten. =) För de som inte vet vad Svalbard är eller var det ligger -> google.

Ovido - Quiz & Flashcards