Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Jessica - 21 maj 2010 11:29


Intervjun med Frank gick jättebra, jag ska således dit på prövotid nu i helgen. Dvs, nu ska jag kanske börja på Ågotnes hotell. Om jag är "flink" får jag fortsätta. De har också ringt från Bellavue och undrat om jag ska kunna komma till Fløien och jobba, men jag har tackat nej...


Ågotnes hotell ligger precis bredvid en oljeplattforn, så det mycket oljearbetare där. Speciellt nu när det blir helg. Jag ska stå i reception, i baren och därtill servera mat. Det som var oerhört lättande var att det var ungefär likadan meny som på TB. =D Yej. Det som kommer att bli svårt är alla drinkar. Jag har inte blandat drinkar förr, förutom åt mig själv. Så det ska bli spännande. =)


Det går inga bussar hem när jag slutar (kl. 02) så jag ska övernatta på hotellet.


Fredag 16-02

Lördag 18.30-02


Ovido - Quiz & Flashcards